Sol ♥

Heej!

Har nu kommit in ifrån att jag har legat och solat i typ en timme. Såå skönt! :D


                                      


I love the sun!


Något stak mig :o



___________________________________________________________________________________________

Svar på några frågor!

Emma:
Här kommer några frågor!! ;D
1. Rider Elin dressyr eller nåt annat?
2. HUR gör man för att hästarna ska gå i form..? Ska man typ lirka lite på bettet elr typ forma med skänklarna eller? Jag fattar helt enkelt inte! =D

Himmelska ni är, du och ALLA dina hästar... <3

Svar: 
1. Ja Elin rider dressyr :) 
         
2. Jag ser till att hästen är fram för skänkeln och gör små små havlhalter hela tiden. Att hästen ska gå på tygeln gäller det också att de jobbar med motorn där bak. Det vill säga Bakbena + ryggen :) Och när hästen mjuknar ska du också mjukna. Det tar sin tid, bara att träna och träna ;) Jag hoppas att du fattade vad jag mena :P Lycka till! :D


Anonym:

VAd har du för storlek på skor??

Svar: 37 :)


Fortsätt att fråga! :D




Lina Dolk



2 Kommentarer till "Sol ♥"

Anonym Skriver:

JAG VILL OXÅ HA DET SÅ VAAAAAAAAAARMT!!!!!! Bettet såg ont ut! :)

2011-06-28 | 13:03:57
Anonym Skriver:

Tack för svaret! Fattar PRECIS! =) Tack tack tack!!!

2011-06-28 | 13:04:37





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0