Svar på frågor

Ja katten heter Mio :D

Amanda undrade om jag gått på ridskola, och svaret är nej. Eftersom både mina systrar red så hade jag tillgång till hjälp av dom samt hästar. Jag föddes helt enkelt i en riktig hästfamilj. Att jag har lärt mig mycket beror på att Elin alltid har varit min tränare sen jag var väldigt liten och att jag har hållt på mycket själv. Man lär sig av en del dumma misstag ;) sedan har jag haft bra hästar på alla nivåer, allt från ponnyn man kan hänga i mannen bak ochfram till den väldigt känsliga hästen. Hästarna lär upp mig :)

Ett bra tips är : Se hur de duktiga ryttarna gör och sålla bort det andra!

Pic. Jan Brink och hästen Briar, bild från google.se

Jan ger väldigt många tips och tankar i Tidningen ridsport!


1 Kommentarer till "Svar på frågor"

Julia Skriver:

Hej Lina!:)



Jag har fyra frågor till dig:D



1. Har du varit och tävlat i globen?;) ( Stockholm )



2. Har du varit på Stockholms International Horse Show?



3. Ska du tävla i Falsterbo?



4. Vart ska du tävla SM?



Tacksam för svar;)//Julia:D

2011-06-28 | 17:00:17
Blogg/Hemsida: http://youngrider.bloggplatsen.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0