Svar på frågor

Har fått frågor om Linnea på min blogg, bättre att fråga henne själv så får du bättre svar, men men. =)


Hej, hittade din blogg, och sen såg jag på Linnea Swärds blogg att ni är bästisar
Och jag har lite frågor åt dig som jag skulle vilja veta :)

1. Nämn 3 saker som är det bästa med Linnea

Svar: Snäll, rolig och en bra vän!
2. Nämn 3 negativa saker om Linnea

Svar: Hon tycker hoppning är roligare än dressyr ;) Annars finns inget.
3. Tycker du att hon rider bra?

Svar: Ja jag tycker hon hoppar bra, sedan är hon lätt i handen och snäll mot hästarna.
4. Är din eller hennes häst Vicke snabbare eller är din snabbare?

Svar:
Snabbare? Vi har inte direkt galopperat och jämnfört, så vet inte. Och inget som spelar in iaf =)




1 Kommentarer till "Svar på frågor"

Emma Skriver:

Jag har oxå en fråga! Vad rider du på för bett? :) =)

2011-06-24 | 19:02:07





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0