SVENSKA PONNYDERBYT

Svenska ponny derbyt är en väldigt populär tävling och en rolig tävling. Där både lätta och svåra klasser kommer gå av. Både hoppning och dressyr, fältävlan?


Iaf så öppnades anmälan för klassen kl 18.00 idag, och blev full på bara några minuter. Men min kära mamma hade ställt larm på mobilen och satt redo, så jag kom med =)
Första gången jag ska delta där, och jag är anmäld i de nationella klasserna.

Detta ska bli riktigt kul!
Kolla bara in hemsidan, snacka om ordning och reda! http://www.svensktponnyderby.se/

Tävlingen är sista helgen i juli, så nu börjar träningen och uppladdningen redan nu. OJ OJs och min sisa tävling innan SM.

Lite tråkigt att det bara är 5 st c-ponnier som kommit med och hela 35 D.

Imorgon kommer en ny ponny hit. Han får ni träffa här i bloggen imorgonkväll ;)





0 Kommentarer till "SVENSKA PONNYDERBYT"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0