Åre nästa!

Hej på er alla!

Idag har jag ridit Oj Oj, Casanova och Ove. Elin red E-type.
Oj Oj och E-type red vi sammtidigt. Båda var jätte fina :D Oj Oj Var lete seg bara, men kan bero på att jag inte hade några sporrar. Inget spö heller, men det har jag aldrig på honom. Elin tyckte att E-type var fin också ;)

Casanova var mycket finare idag, igår var han pigg/stark. Men idag tog han det lugnt och kunde jobba med hela kroppen.

Ove var också jätte fin idag, ni har ju inte fått några bilder på honom. Så jag sa åt mamma att ta bilder. Men hon glömde minneskortet till kameran. Så det får bli en annan gång :P


Imorgon åker jag, mamma och mormor till ÅRE och hälsar på Emma :D Kommer hem på söndag. Eller natten till måndag. Och jag som ska till skolan på måndag :s Skapligt trött kommer jag att vara! VARNING! :o
Haha nej nu ska jag skicka lite bilder till Jessie Johansson :D

Herrå!



Hehe ja...





Lina Dolk


0 Kommentarer till "Åre nästa!"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0