Ge mig MANGO!!!

Hej alla läsare ;)
Jag är jätte mango sugen! Men jag har inte en ända mango :'(

Men men, sitter nu och kollar på Big Brother. Hehe jag tur att man inte bor med dom kan jag ju säga!

Idag började jag med att rida E-type, för Elin är sjuk. Han var jätte fin :D Red ut på honom ;)
Sen red jag Casanova, han var jätte pigg ;) Men ändå fin. Han var loss också. Men igår när jag red honom så travade jag bara på ridbanan och då blev han loss och jätte fin. Men idag red jag ut på honom.
Sen var det Oj Ojs tur. Det var kul att få rida min prins igen :D Elin har gjort ett jätte bra jobb med honom när jag varit borta. TACK! ♥
Han var jätte fin han med ;D

Har beställt lite kläder ifrån Halens ;)
Vad tycks?
















Lina Dolk


2 Kommentarer till "Ge mig MANGO!!!"

Rebecka Skriver:

Fin blogg du har! :)

2011-03-21 | 20:00:05
Blogg/Hemsida: http://dressyrponnie.blogg.se/
Linnea Philipson Skriver:

Fina kläder! ;)<3

2011-03-27 | 12:01:46
Blogg/Hemsida: http://lliinneeaa.devote.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0