Malin!

Halli Hallå ;)

Har nu kommit hem ifrån Mailn. Min kusinvitamin ;) Hon fyllde 20, grattis!
Har varit med pappa och hämtat havre med. Han skulle visa mig hur torken funka. Han fick visa några gånger innan jag fatta :s Men nu så! ;D 

Har ridit Ove och Casanova idag. Elin filmade. Hon kommer lägga upp filmerna ikväll hoppas jag. Kan vara lite kul för er också och se hur mina hästar ser ut i action :P Ska försöka bli bättre på det ;) 
Ove är en riktig filmstjärna ;) Han visar upp sig så fort en kamera är i närheten ;) Haha typ: Hallå titta på mig! Jag är snyggast. Hehe :P 

På lördag ska jag vara barnvakt åt Alvin! ;) 

Så fin♥


Casan älskar att pussar och...




Och myssssaaaa ;) 


Juste glömde säga att jag ska börja hoppträna med Casanova för ↓
                                                     
                                                      
                                                      SaraLi Vestberg ;)



Nej nu ska jag hoppa in i duchen ;) Japp det ska jag :P









Lina Dolk


0 Kommentarer till "Malin!"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0