Mycket att göra idag :s

Hej på er!

Idag har jag mycket att göra idag. Först skolan. Kom hem halv 6 :/ Sen skulle jag ta med mig Casanova och Oj Oj. Men han bara ta med mig Oj Oj. Hann var fin med pigg.
Sen när jag kom hem åt jag lite mat. Haha Elise jag ska inte satsa på den stoleken ;)
Sen skickade jag bilder till Elin. Sen nu gör jag ett litet inlägg. Sen ska jag väl ta och göra klart historian :( Bhhuuhu!
Men den ska vara inne imorgon! :o
Så jag hinner inte skriva mer! Sorry! Men ni kan få lite bilder iaf :P


Skritt...

Puss på mig!

Ökning!






Lina Dolk


4 Kommentarer till "Mycket att göra idag :s"

emelie Skriver:

Sjuuukt fin häst ! :)

2011-03-11 | 14:28:19
Blogg/Hemsida: http://emelieofanny.blogg.se/
Anonym Skriver:

Tränar du för Anna eller rider du bara i hennes ridhus? ;) svara gärna i ett inlägg :)

2011-03-16 | 18:43:35
Anonym Skriver:

Tränar du föa Anna eller rider du bara i hennes ridhus? ;) Svara gärna i ett inlägg :)

2011-03-16 | 18:45:29
Anonym Skriver:

Han går alltid lika fint :)

2011-05-25 | 11:30:23





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0