Storm...

Hallo!

Seg eftermiddag! :s ¨
För att jag skulle få åka hem med 1 bussen :D Vi hade inte dom två sista lektionerna ;) Men sen hade vi tydligen inte engelska heller så då kunde jag ta 11.40 bussen, ännu bättre ju. Men sen skulle vi tydligen ha engelska ändå. Så jag satsade på 1 bussen. Men nehe. Då hade vi tydligen alla lektioner för utom en :s Så det blev att ta halv 4 bussen :( Segt kan man ju säga!
Det skulle ju vara bra om man fick lite INFO ibland.
För det är vi elever som får ta reda på sånt :o

När jag kom hem gick jag ut i stallet och fixa lite. När jag senare tog in hästarna fick man akta sig. Dom var helt galna för att det var ju typ storm ute ;s Sen red jag Oj Oj och han var jätte pigg ;P


Veckans Hiss & Diss!


Idag handlar det inte om hästar eller något sånt ;P


 
Hissen ;D
Att det snart är vår! ;D
Jag är trött på snö och kallt nu!


 
Dissen!
Hur svårt ska det vara att infomera 7B på Stenhammarskolan i Flen?





Lina Dolk



0 Kommentarer till "Storm..."






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0