Tränare

Fick en fråga om vem jag tränar för.
Jag tränar för Camilla Toll, det har jag gjort i nästan två år snart. Hon hjälpte mig mycket med Lilla Prim och nu är det mig och Oj Oj hon tränar.

Annas ridhus på Björkäng tränar jag själv i, lånar bara hennes ridhus nu när det är dåligt underlag på ridbanan hemma. Ibland har Anna programridning i ridhuset då försöker jag vara med på de.

Elin är den som tränar mig mest av alla. Och hon är alltid med mig på tävlingarna =D

Nästa tävling med OjOj blir den 21 april, en nationell tävling.
Casanova ska jag tävla med den 16 april, division 3 lag för Flensbygdens RF

Målet med Oj Oj är att kvala till SM i år och att få delta där. Casanova är att han ska få komma ut och ha roligt och lära sig på tävlingarna samt att få några fler bra resultat. Kommer ev starta Casanova i en hopptävling också, det gillar han! Sedan kommer han att säljas =( Han är riktigt fin och lovande men jag kommer inte hinna med alla tre ordenligt när jag har skolan också.

Prim&Jag <3



2 Kommentarer till "Tränare"

Johanna Lindahl Skriver:

Hej, Nu har jag lagt in din text och bilder på FBRs hemsida :) Kolla gärna in, och se om du är nöjd lr om det är något som ska ändras :) / Johanna

2011-03-19 | 14:06:16
Emma Skriver:

fin bild! :)

2011-03-22 | 22:01:18
Blogg/Hemsida: http://dressyrtont.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0