Flughuvor

Flughuvor är viktigt nu vid på sommaren för att skydda hästens ögon. Hittade dessa två, båda från HÖÖKS.
Den på bild 1 ska införskaffs till mina hästar, snygg och tycker det verkar som att den inte sitter åt lika stramt vid ögona på hästen samt att den skyddar örona också. Mina hästar har flughuvorna på bild nummer två just nu. Men titt som tätt hittar jag de oftast liggandes i hagarna.




 


1 Kommentarer till "Flughuvor"

Jennifer Forsberg Skriver:

Sv: Ja jag såg det, så otroligt roligt att det går så bra för er - och vad fin han har blivit. Du gör ett toppenbra jobb! Och grattis till alla framgångar med dina andra två ponnyer. :-)

2011-05-24 | 13:12:53
Blogg/Hemsida: http://www.dressyrbloggen.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0