Frågestund =)

Ihelgen hjälpte Elin mig, idag hjälper jag Elin med att jogga E-type åt henne när hon jobbar.
En liten ändring i träningsplaneringen har skett med Casanova, imorgon åker jag iväg på programridning vid Jällsjö. Ska rida igenom det jag ska tävla på lördag.

Tänkte även ha en frågestund nu- så skicka in alla frågor =)





3 Kommentarer till "Frågestund =)"

Anonym Skriver:

1. Varför rider du för Flen?Det finns väl inga ryttare du kan rida lagelit med? Bara du :P



2. Vad är det sämsta och bästa med din egen ridning?



3. Är du nervös när du tävlar?



2011-05-17 | 17:20:21
Emmma Skriver:

Hur länge har du och Linnea kännt varann?

Är Linnea duktigare än dig på något?

Tycker du att Linnea är söt :D

2011-05-17 | 18:21:19
Anonym Skriver:

det här kanske börjar bli lite tjatigt.. men förra gången jag frågade o du var tsm med någon så sa du: inge svar på denna fråga. Alltså varför kunde du inte svara på de?? och e du tsm me nån? :))

2011-05-17 | 20:32:24





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0