Inga bilder ifrån dagen!

Hejsan ;)

Allt är nu klart i stallet inför imorgon ;)

Kan inte lägga in några bilder, det var någon fel!

Men lite om dagens ritt:
På framridningen var det ganska mjukt, men han var fin!
Men när jag kom in på banan var det inte ett ända ställe som var rakt :o
Det var även mjukt lite här och där! Så i en travökning gravde han ner sig lite :/
Men jag fick inget avdrag för det ;D Tack och Bock!
Sen var det lite missar i skritten.

Men det ska det allt bli ändring på imorgon ;)

_____________________________________________________________________________


Tänkte visa hur jag knoppar ;)

Det är E-type som blir knoppad ;)


1. Jag kammar ut hela manen.

2. Delar upp den med en kamlängds mellanrum.

3. Flätar hårt.

4. Rullar upp flätan med hjälp av en gummisnodd.

5. Gör så med alla flätor, så har du en jämn knoppade man ;)

Jag gör lika i pannan med, bara att jag gör en inbakad fläta upptill ;)

Jag ska be någon filma när jag knoppar så att ni förstår bättre :P






Lina Dolk


0 Kommentarer till "Inga bilder ifrån dagen!"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0