Sommarstugan♥

Tjaba ;)


Har varit i sommarstugan igår till idag, så skönt!
Jag och Pappa var även i Nyköping och handlade lite små saker ;)
När jag kom hem red jag alla tre :P

Oj Oj: Jag joggade honom idag, inte helt loss i kroppen, men ändå fin :)

Ove: Ove red jag ut på, han var jätte fin! Mamma tog lite bilder när vi red på ängen också ;)

Casanova: Han var jätte stark till en början men det släppte mot slutet ;)

Imorgon kommer div 3 laget hit på träning :P

Dagens bilder ;D




Så fin kille!



Jag gillar att ha denna utsikt när man äter frukost :D


Mina nya skor


Jordgubbar doppade i vitchoklad med glass! MUMS!







Lina Dolk



1 Kommentarer till "Sommarstugan♥"

Den Skriver:

jag har kommit på att du matchar inte när du rider :D

2011-05-10 | 16:18:18





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0