Djur överallt.

Hehe Elin tog bilder på mig igårkväll och imorse när hon väckte mig, syns det att jag gillar djur? ;)

Nu ska jag ut och rida, hela stallet ska tränas samt någon av de två lurvbollarna OJ OJ eller Casanova ska klippas. Det blir Casanovas tredjegång! Jisses vad han sätter päls.Vi vill få av pälsen nu innan kylan kommer så att de hinner vänja sig lite innan det helt plötsligt är - 20!


image descriptionimage description


2 Kommentarer till "Djur överallt."

Lisa Skriver:

Hej, Du kanske kan ta bilder när du klipper dom och när du tränar om någon kan fotta :D

2011-11-20 | 10:11:53
Moa nygren Skriver:

Första gången jag såg dig så såg jag på dig att du var en person som älskade djur! Och det stämde ju! <3

2011-11-20 | 16:11:57





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0