Motivera er själva.

Ett tips för att motivera sig såhär i mörkret och kylan är att börja planera träningar och tävlingar inför nästa år.
Sätta upp delmål och halvårsmål.

Exempel i januari gör jag min första start, till mars ska mina skrittpiruetter sitta ordentligt och i sommar ska min sits ha blivit betygligt mycket bättre genom att träna utan stigbyglar.

Motivera motivera motivera =)

Snart komemr snön då får vi ta fina biler och styrketräna hästarna in snön. Rena rama gymet!



2 Kommentarer till "Motivera er själva."

Julia Skriver:

Hej igen! ;)



Bra skrivet Lina!

Vilken dag ska du gå på i Globen?

(Stockholms Horse Show)

Fredag, Lördag eller Söndag? =)

2011-11-22 | 15:01:41
Blogg/Hemsida: http://youngrider.bloggplatsen.se
Lisa Skriver:

Det hade nog varit fler som hade ringt om ni lade till lite ridbilder och kanske en film. Jag letar själv häst just nu och personligen så kollar jag noggrannare på annonser med ridbilder och filmer :)

2011-11-22 | 16:13:10





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0