Planering!

Anna med bloggenhttp://aanniiiss.blogg.se/ :

Tänkte fråga hur du orkar med att hålla igång tre hästar samtidigt som du går i skolan(:
Jag har själv två nu & tycker att de är jätte tufft att hinna med allting som jag vill göra, dessutom har jag svårt att orka med.

Hej Anna!
Det är många som undrar hur jag hinner med, men allting handlar om planering och vilja ;)
Jag ser till att rida alla hästarna när jag är ledig helger/lov och sedan vilar oftast 1 av hästarna när de andra två går den dagen.
På torsdagar slutar jag sent då rider jag nästan alltid bara 1 av hästarna medans jag slutar tidigt på fredagar då får alla gå.¨

Jag och Elin hjälper alltid varandra så oftast flyter allting på väldigt bra. Ibland rider hon någon av mina och jag E-type åt henne.

Men visst finns det de dagar det tar emot, men när man väl kommer ut så är det alltid lika roligt =)

Oj Oj går mellan 5-6 dagar i veckan
Casanova 5 dagar
Ove 4 dagar

Som tur är så har jag många hästintresserade vänner, jag slänger helt enkelt upp en av dom på någon av hästarna och vips så är alla ridna och vi har kul samtidigt =)
Sedan är det bra att hänga med i skolan så man inte får värsta berget att plugga igen, men som sagt planering även där!

image description


0 Kommentarer till "Planering!"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0