Sann glädje!

Ja det kan man verkligen säga att jag och hästarna hade idag!

Det har varit en riktig mysig dag!!

Jag ställde klockaan på 07,30. Gick ut och gav hästarna mat och släppte ut de.
Gick in och väkte Jullan som låg och fes i sängen ;)

Jullan åkte vid halv 11, då började jag städa och baka.

Sen gick jag ut och tog stallen, sen in och baka då degen hade jäst klart ;) 

Sen vid 3 tog jag in hästarna och red ut på Oj Oj. Han var jätteglad och pigg. Men han väntade ändå min mina signaler! :D Jag så hur mång gånger han ville bocka, då han drog ner huvet och höjde ryggen. Men snäll och omtänksam som han är ghorde han aldrig det! ;)

Sen myste jag mad honom och de andra hästarna!

Sen gjorde jag iordning E-type som jag longerade. Han såg mjuk och fin ut! När jag skrittade av honom lät ja han gå helt fri och bara följa mig ;) Haha jag tror inte han ens fattade att han var lös x)

Nu har jag och pappa gjort iordning maten ;)



Ni ska få lite gamla bildminnen! ;)







1 Kommentarer till "Sann glädje!"

erica Skriver:

det skulle vara kul om du la upp lite bilder på dina gammla ponnysar :)

2011-11-27 | 10:34:14





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0