Snart slut på dagen!

Jag ska nu gå och duscha, sen hoppa i säng.

Jag måste ställa klockan tidigt för att vara i stallet 05,30 imorgon.  

Jag och Elin ska rida E-type och Oj Oj och ta stallet innan vi åker till Globen :D
Vi åker 07,30 och kommer hem runt 23,00. Så då kan man ju inte rida direkt! Haha

Vi har fixat så att någon tar in hästarna åt oss :P

Taggar inför imrgon nu då!!

Lite saker som står på min inköps lista:

* Ny JW hjälm.
* Julklappar.
* Ny outflit till pollarna.
* Fodrade ridbyxor.
*Longerings lina.

Sen kommer jag ju säkert hitta massa fynd där också! ;)


Måste även passa på att säga GRATTIS till Amanda Svanberg och Jarno som vann Ponnyküren i Globen idag!

(bild sen SM)


0 Kommentarer till "Snart slut på dagen!"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0