Tandläkaren...igen...!

Imorgon ska jag vara hos tandläkaren kl 8 i E-tuna.
Elin är snäll och kör mig, vet inte vad de ska göra med det lär jag märka!

Efter det blir det att åka till skolan, jag kommer hem sent på torsdagar ifrån skolan. Halv 6 :(
Men men så är det när man måste vänta på bussen! :/

Sen ska jag hem till mina underbara hästar!!


Sommar..<3


2 Kommentarer till "Tandläkaren...igen...!"

tovearvidsson Skriver:

älskar din blogg, du matchar så snyggt och rider sjukt bra ! hur gör man en framdelsvändning & en bakdelsvändning ? svara gärna på min blogg :)

2011-11-16 | 21:30:08
Blogg/Hemsida: http://tovearviidsson.blogg.se/
Anonym Skriver:

vart bor du och vart står dina hästar?

tacksam för svar!

2011-11-17 | 19:37:12





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0