Tävlingarna är slut

Mirjam med bloggen http://mirjamderko.blogg.se/ fråga detta : Har du redan avslutat din tävlingssäsong eller har du någon tävling kvar? :)

Svar: Hej Mirjam!
Sista tävlingen år gjord för alla hästar, tyvärr! Men de måste få vila nu =)
Jag sitter och spanar lite över hur tävlingsåret ska se ut, de tävlingar jag absolut vill åka på är
Ponny Derbyt - OJ OJ
SM - SÅKLART! - OJ OJ
Ungponnyfinalen i Falkenberg - Sir Owein
Nationella tävlingar med OJ OJ

Casanova är ju svår att säga eftersom han är till salu, men säljs han inte kommer jag självklart tävla honom med. Vill starta några fler hopptävlingar! Och ut i LA klasserna på honom.



4 Kommentarer till "Tävlingarna är slut"

Lisa Skriver:

Jag tycker det är jätte intresant att se din planering .



Skriv järna ofta hur du planerar träning och tävlingar osv :P

2011-11-20 | 19:08:28
Jasmin Skriver:

Din bruna outfiten var skit fint och undrar vart du köpte lindorna och schabraket? :D

2011-11-21 | 19:48:40
Michelle Skriver:

riktigt fin outfit! o älskar bilderna o seget :D

2011-11-22 | 00:41:10
Jessica Skriver:

Vart har du köpt de här bruna lindorna och schabraket? Vad är det för märke?



Svara helst i ett eget inlägg så att jag kan se svaret!



Kram

2011-12-05 | 16:08:11
Blogg/Hemsida: http://mylifebyjessica.bloggplatsen.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0