Vem är Elin?

Fick frågan i bloggen vem Elin är. Och det är ju inte lätt att hänga med när man inte läst ifrån början. Men Elin är min storasyster! Men även min tränare, samt att vi är som bästa kompisar.

Elin är med och stöttar mig varje dag när jag tränar och vi var hästarna / stallet tillsammans. Att Elin vill mitt bästa med hästarna visade hon tydligt då hon ställde sitt eget tävlande åt sidan detta år för att kunna vara med
Mig. <3





1 Kommentarer till "Vem är Elin?"

tovearvidsson Skriver:

du är ju såhär sjuukt duktig !

så har du något bra tipps om vad man kan göra i mot en sjuuukt seg ponny som bara bockar som en idiot om man lägger på spöt? :)



älskar din design, vart har du gjort den ? gör du åt andra med ? :)

2011-11-23 | 22:03:26
Blogg/Hemsida: http://festizzar.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0