Filmer

Håller på att fixa filmerna som filmades under träningen idag.
Ligger en under detta inlägg hur jag joggar av efter ett pass. Viktigt att få honom låg och rund i ett sansat tempo där allt handlar om kontroll.

Tyvärr så hade jag lite problem att få igenom OJ OJ ärligt i sidorna, så mycket tid fick läggas på lösgörningsarbete. Alltid när han har vilat dagen innan är han väldigt spänd och stark när jag rider dagen efter vila. Men EMelie tyckte det var bra då fick hon se hur han är då och hon hjälpte mig med bra knep hur jag ska göra för att få honom mjuk.
Vi tränade mycket galopparbete idag, för när jag gör min galoppökningar på tävlingar då blir det att OJ OJ står emot lite innan vi kommer iväg och går in på dubblaspår, men idag fick jag träna på att rida lite med öppnakänsla i ökningen och genast blev det bättre. Måste börja tänka på det framöver.
image description


1 Kommentarer till "Filmer"

Anonym Skriver:

Älskar att kolla på film och serier! vilken är din för nuvarande favoritfilm? :)

2011-11-10 | 15:21:18
Blogg/Hemsida: http://robinhoods.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0