KITTEL ÄR SJUK

Patrik kommer inte till SM!
Läste nyss på tidningenridsport.se att Patrik måste avboka SM för att hälsan inte är bra.
Tydligen är det njurarna som spökar. Trist för alla som hade sett fram att se honom här på hemmaplan.
Men det är viktigt att lyssna på hur man mår, vi ryttare är nog lite väl tuffa mot oss själva. Hur ofta har man inte feber eller väldigt on i halsen men sticker iaf iväg på ett träningspass? Jag hade aldrigt sprungit om jag hade feber. Men det blir nog så eftersom att man alltid sätter hästen i första rum. Däremot tror jag inte de lider allt för mycket av att få vila en dag extra när vi är sjuka ;)
Pic. Måste visa er att jag rider utan stugbyglar, sitsen SKA bli bättre! =)


1 Kommentarer till "KITTEL ÄR SJUK"

Sofia Skriver:

Jättefin bild och söt pålle :)



Jag har just nu en utlottning av en bloggdesign på min blogg, tveka inte att anmäla dig! :)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0