Min famil

Har ju fått råd av några att bli lite mer privat i min blogg.
Så jag tänkte visa min familj och skriva lite om deras hästintresse eftersom det är just en hästblogg! ;)
Emma- Min storasyster, tvilling med Elin.
Emma är 23 år och jobbar just nu i Åre på hotellet TOTT. Emma red förrut, hon tävlade hoppning upp till division 1 med  hennes ponny. Sedan valde hon att lägga av då hon ville ut och resa istället.
Elin- Min storasyster.
Elin är även hon 23 år. Hon bor cirka 500 meter ifrån mig i ett litet hus hon hyr av pappa.
Hon jobbar inom vården Hemtjänst och skriver för tidningen Folket. Elin rider ju fortfarande men tävlar inte lika mycket som hon gjorde förr, då hon valde i år att satsa på mina tävlingar istället. Tanken är att hon ska komma ut betydligt mer nästa år!
Jens- min storebror
Jens är 26 år och jobbar med grävmaskiner.
Han har absolut inget intresse av hästar och är rädd för de :P Han har dessto större intresse av hästkrafter påhjul!

Musse - min mamma
Mamma är 49 år och jobbar som lärare på skolan jag går på i Flen.
Hon kör mig till varje tävling och vill detta lika mycket som jag. Hon är alltid nervös när jag tävlar ;)



Per - min pappa
Pappa är 50 år och jobbar som lantburkare, han har 700 nötdjur, inte illa va ;)
Han tycker vi lägger ner lite väl mycket tid på våra hästar och att vi daltar med dom. Men innerst inne gillar han det.
Eftersom det är han som köper dom till oss;)

Haha har ingen bild på pappa på denna dator, men det är vad han gillar att göra!






5 Kommentarer till "Min famil"

sofia Skriver:

hej!!! jag var på tott hotell i Åre i sommras det är super finnt där.

2011-10-20 | 14:01:27
Jessica Skriver:

Svar på kommentaren: Ja jag håller helt klart med dig Lina! :)

Tack för tipset, det är superkul när man får förslag som kan förbättra ens blogg. Är det något mer som skulle kunna få Dig att läsa Min blogg oftare? :)



Kram

2011-10-20 | 16:02:04
Blogg/Hemsida: http://mylifebyjessica.bloggplatsen.se
Emelie Skriver:

Heja Elin! Nästa år vill vi se henne och E-Type på tävlingsbanorna massor mer! ;D

2011-10-20 | 23:21:11
Lisa Skriver:

2011-10-21 | 13:25:50
lisa Skriver:

heter din mamma Musse? :)

Din blogg är verkligen super! :) <3

2011-10-21 | 13:26:35





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0