Storbloggare

Det är alltid kul att få kommentarer, men måste nog säga att det är extra kul när det är "storbloggare" som har kommenterat! =)

Har fått idag både från Linn  http://dressyrmupparna.se/
"Grattis bra jobbat!" I inlägget om DM E-type


Och från Nellie   http://nellieberntsson.se/

"sv. tack va snäll du är. <3
Va fin Casanova är. Ja alla dina hästar e sjukt fina <3"

Mina tankar om Linn
Linn är väldigt snäll det vet jag sen tidigare då vi red i samma Elitlag. Det jag gillar med i hennes blogg är att hon kan så mycket, och att hon delar med sig av det till oss läsare! Det känns som att det Linn inte vet det tar hon helt enkelt reda på. Gillar verkligen ditt tänkande. Sedan är det kul för att hennes häst och Elin häst E-type är rätt lika i det hanteringsmässiga, både verkar lite klumpiga och inte riktigt tänka på att man står där brevid de utan ibland när man myser med de kan man råka hamna in i dörren för att de bara ska titta på något annan. Nu vet jag ju inte ritkigt om det är så eftersom jag bara vet genom Linns blogg, men känns så =)


Bild tagen ifrån dressyrmupparnas blogg. (säg till om du vill att jag tar bort den)

Mina tankar om Nellie
Jösses, Nellie är ung och sitter med en riktigt talang. Har speciellt följt hennes filmer som hon lägger upp och jag tycker verkligen att du är jätteduktig! Jag försöker ta åt mig genom din ridning i hoppningen eftersom jag själv är väldigt orutinerad inom just hoppningen =) Sedan gillar jag att du står upp för dig själv och att du får alla tänka till lite när folk kommenterar elaka saker. Tror du kommer nå riktigt långt i hoppningen, håller tummarna för dig Nellie!


Bild tagen ifrån Nellies blogg. (säg till om du vill att jag tar bort den)


1 Kommentarer till "Storbloggare"

Linn Skriver:

Naw! ^^

2011-10-11 | 10:14:22
Blogg/Hemsida: http://dressyrmupparna.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0