Kommer snart på posten!


Detta täcke kommer snart till mig ;)
Köpta det av Linn (dressyrmupparna) Har alltid tyckt att dessa täcken är snygga! ;)


Jag och Elin har svårt att bestämma oss för om vi ska rycka Oves mann!?
Nu är han en söt sagoponny!
Men både jag och Elin tycker att det är snyggast med knoppar på tävling! Och hemma måste
jag göra en hingstfläta varje gång jag rider för annars är mannen ivägen!

HJÄLP!!






4 Kommentarer till "Kommer snart på posten!"

Anonym Skriver:

Jag tycker N.E.J!!!!! Han ser mkt gulligare ut då och mer charmig ^^ ;)GRYMMMMM ÄR DU!!!

2011-09-05 | 21:22:29
Mikaela Skriver:

Jag hade kapat den. Föredrar kort man alla gånger :)



/ Mikaela - ena halvan av ryttarduon

2011-09-06 | 13:29:59
Blogg/Hemsida: http://ryttarduon.blogg.se/
alice carlsson Skriver:

Jag skulle lätt klippa av den! Men förstår att det är svårt. Fast om han nu ska bli en tävlingsponny kommer man ju ändå klippa bort den så :)

2011-09-06 | 16:31:23
Anonym Skriver:

tycker han passar i lång, men skulle inte skada att klippa lite kortare (ca 5 cm?) :)

2011-09-06 | 20:16:00





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0