Oves uppfödare.

Oves uppfödare Bitte har skrivit till mig i kommentarerna! Kul att du hör av dig Bitte!
Jag tycker det är superkul att få vidarutbilda en ponny som Ove, han har allt jag söker hos en ponny, det bästa av allt är hans alldeles underbara vilja att jobba och lära sig nya saker. Både jag och Elin föll för han direkt när vi såg filmen på honom =) Trist nog är jag ju 14 nu, och får bara tävla han året ut. Men vi ska hitta en bra ryttare till honom eller så tävlar jag han utan tävlan nästa år så vi kan ställa upp i championatet!
Bitte skickade en länk på Sir Owein när han var en ettårig hingst. In och spana http://www.youtube.com/watch?v=GmQtjbaBd1M
Underbara Ove gjorde även sin första hoppträning för tränare idag, mer om det kommer senare ;)


0 Kommentarer till "Oves uppfödare."






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0