Pigga pollar!

Hej!

Idag har jag ridit Oj Oj och Casanova. Tog en sväng ut på båda =)
Först red jag Oj Oj och efter som att det blåste mycket så han var super pigg! ;)
Hittade en ny väg idag ;) Jätte mysig väg!
Sen gjorde jag iordning Ove, sen nar jag hade sadlat honom kom jag på att han skulle vila och att det var Casanova jag skulle rida. Så det var bara att byta häst ;) Casanova var också fin!

Tänkte ha en muntlig frågestund!
Men bara om jag får in mycket frågor! Så fråga på!
Den muntliga frågestunden avslutas på SÖNDAG!





6 Kommentarer till "Pigga pollar!"

Rebecka - OnlyJumpingRiders Skriver:

Det är bättre, men min axel gör fortfarande ont :)

2011-09-05 | 19:24:13
Blogg/Hemsida: http://onlyjumpingriders.blogg.se/
Anna Skriver:

Jag har frågor:

1. Vem är din bästa tränare?

2. Vad var det som du föll hos OJ OJ när du köpte honom?

3. Tror du att ni kommer lyckas ta medalj på SM om några år?

4. Beskriv dina hästar med ett ord

2011-09-05 | 21:14:41
Emma Skriver:

Hur lägger du upp träningar även om det inte är tävling på g, och när vet du att det är dax för hästarna att få vila och hur länge ska dom vila då?

Var köper du dina sadlar och schabrak?! Dom är skit snygga!!!! :D

Lycka till med allt framöver, du kommer om ngr år vara med på tv och vara med i landslaget om du fortsätter som du gör nu! Jag lovar!! :D :D

2011-09-05 | 21:21:09
Ingrid :) Skriver:

1. vad brukar domarna skriva på dina protokoll på dressyrtävling? Dom skriver ju såklart inte samma sak varje gång, men du kan ju skriva något som dom ofta skriver osvosv.



2. Hur högt satsar du mej Oj Oj? Ska du ha kvar honom tills du blir 18 eller vill du hinna rida D- ponny också?



3. Vad tränar du och Oj Oj på just nu, vad är ert kortsiktiga mål?



4. Vad har du för täcken på dina hästar på sommarn, vintern, hösten/ våren? Typ dina favoriter och varför och så :)



5. Har ni ett eget stall? Hur ser det ut? :P



6. Hur är Oj Oj att rida?



7. Varför valde du just honom när du köpte honom?



8. Vad har du på dig på tävling?



9. Brukar du tömköra dina hästar?



10. Vilka är Oj Ojs svaga/starka sidor?



Superbra blogg och asbra uppdatering!!! :D <3



2011-09-06 | 16:33:15
Anonym Skriver:

Hej! :D

1. HUR känner du Juliette Bergkvist, hehe fattar att det va typ när hon hade Pedro... ;) Hur är hon som person? :D

2. Tycker du att din blogg är lagom stor? Skulle den vart större elr mindre? :D

BÄST är du, önskar bara att jag kännde dig, och en sak till...-LÄGG ALDRIG NER BLOGGEN!! Den är såååå bäst!! :D

2011-09-07 | 16:09:54
Céline Skriver:

Vad har du för kavaj?

Din favorit ''häst/stall sak''?

Skulle inte du kunna lägga ut ett inlägg på hur man kan förbättra gångarterna, framför allt traven?



Det var väl dom jag kunde komma på :)

Jättebra blogg!

2011-09-07 | 18:51:49
Blogg/Hemsida: http://dressyrungarna.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0