Sofia Matteoni gästbloggar!

Sofia Matteoni som vann küren i Falsterbo 2011 ska skriva lite om hur det var :D


Falsterbo 2011- solen skiner över Falsterbos Dressyrbana och jag laddade för fullt för att ge de andra ekipagen en ordentlig match i finalen.
Fighter var super fin och gick som en klocka på framridningen. Dag ett var han mycket laddad och vi fick därför rätt mycket missar i programmet vilket gjorde att det räckte till en andraplats bakom Emma Jönsson och B Capriole. Men idag stämde allt, inga missar och allt flöt bara perfekt inne på banan, När jag ridit klart tittade jag åt sidan där min tränare Cilla och mamma stod och när jag såg deras glada ansiktet förstod jag att det här var riktigt bra!! När jag sedan var på väg ut så såg jag att procent tavlan stod på hela 75% :D:D
jag blev så sjukt glad!!
Detta kändes som det absolut bästa avslut man någonsin kan få med sin ponny så jag beslutade att inte starta Fighter på SM. Så vinsten i Falsterbo blev min och Fighters sista tävling tillsammans och den värderar jag högt!

Något som också var väldigt roligt var att min gamla ponny Joshua var med och tävlade i Falsterbo med Esther Kaså, de red ett fint program och belönades med 70% och en 5:e plats. Otroligt stolt!
Nu fick ni höra en liten snabblogg om min vinst i Falsterbo, är det någon som undrar nått är det bara att fråga!






Joshua!


Tack Sofia för att du ville ta dig tid att gästblogga om din vinst i Falsterbo!
Grattis!






2 Kommentarer till "Sofia Matteoni gästbloggar!"

Elin Skriver:

Vad kul att läsa :P Grymt att rida i Falsterbo

2011-09-13 | 21:25:01
Anonym Skriver:

Kul att Sofia ville gästblogga :D

2011-09-13 | 21:27:46





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0