Vila i frid Brolötens Edelweiss

Fina Edelweiss har nu fått somnat in och lämnat en stor saknad efter sig.
Men jag vet att Farabella väntat länge på henne och de kommer få leka tillsammans igen i hästhimmlen.
(Farabella var min första b-ponny som vi köpte från Brolöten, Edelweiss var Bellas dotter)
De två tillsammans har nog lärt ett 100 tal barn lära sig rida, och jag är en av de!
Säger som Emelie Vila i frid Brolötens Edelweiss

En extra kram till dig Emelie sänder jag här!



Bilden tog jag från Emelies blogg.


2 Kommentarer till "Vila i frid Brolötens Edelweiss"

Anonym Skriver:

Hehe när kommer filmen med svaren? :D

2011-09-27 | 09:56:38
Lovisa Skriver:

gulle Edelweiss! :(

2011-09-27 | 10:04:47
Blogg/Hemsida: http://moseisley.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0