Back on track

Om jag skulle rekommendera en enda sak som jag använder på OJ OJ så skulle jag absolut slå ett slag för Back on Track täcket! Det gör susen vill jag lova! Det håller honom varm och go under de allra kallaste dagarna, han är aldrig kall, OJ OJ var rätt frusen av sig förr och vi fick ha flera täcken på honom men nu behövs bara detta täcke underst samt ett lite tjockare över inne på nätterna, skönt att slippa "lager på lager", och det är perfekt att ha i trailern när du är påväg till en träning/tävling då hästen är varm lång in under skinnet när du ska börja träna. Sedan jag började använda detta täcke är OJ OJ inte längre lika spänn och stel när jag ska jogga fram honom, utan han känns mjukare och smidigare, ett extra plus är att täckena är även väldigt slitstarka! Jag använder mig även av deras paddar till lindning om nätterna.

Jag använder täcket jämt

Nattetid
Transporten
Med på tävlingar
Efter ett träningspass

image descriptionimage descriptionimage description

Ni kan läsa fleras uttalande på denna länk om back on track http://www.backontrack.com/se/uttalanden/



2 Kommentarer till "Back on track"

Anonym Skriver:

Oj det verkar ju jättebra :Dbästa bloggen också! accepterar du facebook vänner? :) Sedan har jag ännu en fråga, min ponny går alltid i en väldigt låg form i trav och galopp (i skritt får jag "upp" henne) och jag skulle vilja få "upp" henne lite, hur gör man?

2012-04-17 | 15:05:56
sofia Skriver:

Håller helt med dig. Ior är välmusklad,som du vet. För att motverka korsförlamning använder ja back on track. Dock ej i tqgansporten,då han eftersvettas väldigt mycket:-S. Har även paddar på natten,de dagar ja hoppat el ansträngt honom extra mycket. Allt för min bästa vän;-). Diggar din blogg. Kram

2012-04-18 | 12:39:44
Blogg/Hemsida: http://irrorman.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0