Frågestund

Eftersom jag går efter vad ni läsare vill ha, så startar jag en FRÅGESTUND NU!

Svarar på alla frågor ikväll! :)



17 Kommentarer till "Frågestund"

Anonym Skriver:

Hej Lina! Är själv e. Tävlings fantast! Ibland så kan det kännas att man bara rider runt utan att få något gjort på träning vad brukar du träna inför tävling och när du trimmar!

Sedan undrar jag hur du brukar styla dina hästar i vardagen och inför tävling! Några speciella produkter/saker??

Kramar Ella / tack för en bra blogg

2012-04-21 | 11:29:31
Emma Skriver:

du är ju dressyrryttare i grund och botten, men du hopptränar ju ändå (vilket är riktigt bra tycker jag). är du höjdrädd, eller tycker du bara det är kul? hur högt har du hoppat, och har du tänkt tävla ponnysarna lite i hoppning ibland?



när du rider ut, brukar du jobba med form och sånt då också, eller låter du hästarna gå i den form de vill?



kan du inte skriva en favoritövning i dressyren? :)

2012-04-21 | 11:39:24
Blogg/Hemsida: http://emmasol.blogg.se/
Elsa Skriver:

Jag ska börja tävla med min 5-åriga D-ponny.. Han har aldrig startat någon dressyrtävling förut. Så jag frågar dig, vilken program passar när man ska debutera? Tack för en bra blogg

2012-04-21 | 12:24:02
Anonym Skriver:

Hej Lina! Jag har typ aldrig tävlat förut (eller jo någon gång då jag var liten och red på ridskola), har inte haft "tillgång" till det, men nu har jag en d ponny som jag skulle vilja starta i dressyr. Hon är väldigt duktig och har tävlat mycket dressyr även i de större klasserna då hon var i Sverige, nu är hon i Finland och hos sina förra ägare hoppade dom mycket med henne, nu är hon hos mej, och jag skulle vilja börja tävla dressyr. Vad rekommenderar du att jag skall tänka på, och vilka klasser tycker du jag borde börja med? Jag är 15 år och har ridit hela mitt liv men som sagt aldrig tävlat men dock tränar jag regelbunder för tränare och det har jag alltid gjort! :D

2012-04-21 | 12:53:25
Anonym Skriver:

Hejsan, här kommer lite frågor jag har samlat på mig! 1. Är du bra vän med Juliette? 2. Vet du vilka från Ponnyakuten1 som helt slutat rida/bytt hästar? Isåfall vilka och vilka hästar har de nu ifall de inte slutat helt? 3. Har du tips på bra övningar för ponnyer som har svårt att få med sig bakbenen då man rider? Eller snarare tips hur ryttaren skall göra ;) 4. När skall du tävla nästa gång och var? 5. Hur gammal är Ove? Han är superfin!

Tacksam för svar på frågorna, du har en jätteinspirerande och bra blogg! :D

2012-04-21 | 12:59:34
Anonym Skriver:

Har du eller dina hästar råkat ut för någon allvarlig skada eller hälta någon gång eller har alla hållt sig i skinnet? :)

2012-04-21 | 13:25:03
Anonym Skriver:

Tjänar du pengar på din blogg? Hur många besökare har du per dag? :)

2012-04-21 | 14:20:58
Anonym Skriver:

Kan du göra en visning av ditt rum? :D Eller kanske svara på alla frågor i ett videoinlägg? :D

2012-04-21 | 14:21:48
Anonym Skriver:

This or that, allt om hästarna; c/b ponny

hööks/horze skydd/lindor tävling/träning hingst/vallack/sto ung/utbildad häst/ponny pigg/lugn morot/bröd ute/inne SM ridhus/ridplan ridbana/terräng fälttävlan/hoppning Ponnyakuten1/Ponnyakuten2/Ponnyakuten3? Tack! :)<3

2012-04-21 | 14:26:47
Anonym Skriver:

Hur utbildad var OJ OJ när du fick honom? :)

2012-04-21 | 17:13:03
Blogg/Hemsida: http://ponnyprinsessorna.blogg.se/
Anonym Skriver:

Brukar du rida barbacka ofta? :)

2012-04-21 | 18:06:57
Anonym Skriver:

Skulle du kunna vara vän med en bloggläsare? :D

2012-04-21 | 18:07:45
Jackeee Skriver:

SNÄLLA SVARA PÅ FRÅGORNA I EN VIDIOBLOGG.

1. går du på några andra sporter?

2. har du alltid haft ett eget stall, hur kommer sig det att ni byggde det?

3. Känner du Ebba Widell, Jag känner henne hehe..

4. Lindar du alltid?

5. Kan du inte visa ditt rum/hus. Tack och bock. <3

2012-04-21 | 19:51:00
Blogg/Hemsida: http://jacquelinekorhonen.blogg.se/
Anonym Skriver:

Hur länge brukar du rida dina hästar per gång? Och hur länge brukar du longera? Då du longerar, har du alltid ponnyerna inspända då? :D Tacksam för svar! :)

2012-04-21 | 22:16:02
Julia Skriver:

Hej!



Var bor du,det verkar vara mycket snö å regn:)

Vad är det jobbigaste med att ha häst?

2012-04-22 | 07:47:00
Anonym Skriver:

Vad heter du i mellannamn? :)

2012-04-22 | 09:46:39
Anonym Skriver:

Har du blivit riktigt rädd någon gång då du ridit/i stallet? :)

2012-04-22 | 20:42:29





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0