Här bakas det!

Just nu sitter jag och väntar på att min bulldeg ska bli klar.
Vi åker vid 4 tiden istället så jag hinner baka bullar!


E-type: Jag började dagen med att longera E-type. Han såg mjuk och fin ut och han gjorde inga "jämnfota hopp" med bakbena som han gör när han är lite pigg ;)

Ove: Idag låg koncentrationen på övergångarna, han tyckte att det var jätte jobbigt att inte få springa på i samma tempo hela tiden som han är van vid. Men när han var igenom helt så red jag igenom LB:1 och oj så bra det gick! Fina Ove! En sak jag måste jobba på är halterna på medellinjen så att han inte tar ut rumpan åt höger.

Oj Oj: Red ut på honom, runt Björkhult och två varv på travbanan. Han var superglad!:D

Nu tjatar mamma på att hon ska ha hennes dator för att hon ska rätta! OKEJ DÅ!!!!!!!!!



1 Kommentarer till "Här bakas det!"

Emma Skriver:

Älskar bilden <3

2012-04-13 | 16:15:04





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0