Start i helgen

Veckan innan tävlingsdags är vi inne i igen. Ska ju till Hästhagen och rida tvp klasser, har tagit bort mig ifrån kuren då jag inte är helt hundra där ännu samt att Elin inte ska med och det känns lite osäkert.

Jag kommer alltså åka med OJ OJ, och det är Mamma som följer med mig samt Zlatan! Elin har division 1 kval med innebandyn och det känns dumt att åka till Skåne för 1 dag, Elin säger att jag klarar mig själv och jag måste börja tro på mig själv. Så jag ska jobba hårt att hitta allt i veckan!!
Vi åker på lördag förmiddag och jag startar söndag samt måndag. Det blir mycket fokus på dressyren nu i veckan, men det klarar han. Min planering kommer se ut såhär, kan självklart bli ändringar om det skulle behövas.

Mån- Ut, kondis!
Tis- Dressyr höga formen
Ons- Vila
Tor- Träning för Emelie
Fre - Träning för Emelie
Lör- Kort joggpass hemma innan vi åker, leder honom när vi kommer ner.
Sön- Tävla
Mån- Tävla
Tis - Vila
Ons - Vila
Tor - Ut i skogen



1 Kommentarer till "Start i helgen"

Nathalie Skriver:

Hej, din blogg äger verkligen!

Undrar om du var på Trosa i somras och tävlade med Casanova? Tror jag såg dig där när min kompis tävlade :-)

2012-04-03 | 12:35:39
Blogg/Hemsida: http://ridskoleryttarns.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0