team

För att få allt att klaffa och få till sina ritter när det väl gäller måste man ha ett team runt om sig som vill exakt samma sak som dig som ryttare.

Mitt "team" består av

Tränare Emelie Brolin  - Hon får oss hela tiden att utvecklas och komma framåt. Tänka på alla tusen detaljer och gapa på mig när jag glömmer hälften ;) Det bästa är att Emelie har gjort hela denna resa som ponnyryttare och vet vad som krävs. Det är hårfina saker som avgör om man är i toppen eller inte.

Hovslagare Ida - Kommer alltid när det krisar och fixar OJ OJs hovar så allt är bra. Han skos var 8e vecka.

Mamma - Kör mig land och rike, vill detta lika mycket som jag

Elin - tränar mig hemma och hjälper mig jämt på tävlingar. Vi tänker lika och hon får ut det lilla extra av mig.

Pappa - kör hem hö/spån och fixar trailer

Mormor - Min personliga sponsor! Genom hennes bidrag då och då kan jag träna extra, samt att de pengarna även går in på tävlingsdatabasen. Saker till OJ OJ och mig själv får jag önska mig när jag fyller/julklapp eller spara ihop själv.

MaskinCenter - Kommer med härlig uppmuntrad i form av gåvor! Snälla dom är!

Ibland kan det vara bra att sätta sig ner med familjen och verkligen gå igenom hur du ska nå dina mål, och vad du vill att de ska kunna hjälpa dig med. Allt för att man ska jobba ihop.


Tillsammans når man högre höjder!



2 Kommentarer till "team"

Agnes Skriver:

Hej Lina!

Hej Agnes heter jag och jag undrar om du kunde bidra med dina tankar.

Jag håller just nu på att skriva en uppsatts i samhällskunskap B om varför inte det är tjejer som ligger i topp på världsrankingen när 88% av svenska ridsportförbundets medlemmar är tjejer. Eftersom du uppenbart rör dig i tävlingskretsarna och är tjej så undrar jag vad du har för synpunkter. Handlar det om att killar helt enkelt är mer tävlingsinriktade, tappar vi tjejerna på vägen. Vad är ditt intryck från tävlingsbanorna och dina medtävlande?



Vore toppen om du tog dig lite tid och maila dina tankar till mig! på [email protected]



Vore väldigt tacksam för svar!



Med Vänlig Hälsning

Agnes Lagerberg

Jensen Gymnasium Norra



NI SOM OCKSÅ LÄSER BLOGGEN FÅR GÄRNA KOMMA MED ERA TANKAR!

2012-04-18 | 15:01:10
Emma Skriver:

Du är så duktig!!

2012-04-18 | 15:50:53





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0