Dagarna innan

Nu är det två dagar kvar tills tävlingen på lördag. Då klipper jag alltid hovskägg, svans , nacke och öron. Det kan ibland se lite hackigt ut precis när man klippt så två dagar innan är bra då hinner det lägga till sig och jämnas ut.

Min teori gäller ju även så klart när jag ska hopptävla ; kan man inte vinna kan man vara snyggast ;)

Ser även till att rycka mannen så den blir fin. Och självklart kommer Ove vara knoppad på lördag, utsläppt man har man inte på tävling enligt mig, men jag är ju dressyrnörd ut i fingertopparna!



2 Kommentarer till "Dagarna innan "

Martina- Retard Riders Skriver:

Oj vilket språng! Fina hästar du har :)

Svar: tack! vi försöker jobba på hoppbiten också =)
Lina Dolk

2012-08-23 | 13:14:09
Blogg/Hemsida: http://RetardRiders.blogg.se
Blocher Skriver:

Om jag va så där 8år yngre och en halvmeter kortare och leta B-ponny skulle jag lätt ta den där! Verkar vara en jättemysig liten sak som har både dressyren och hoppningen :)

Svar: så sant så sant :P
Lina Dolk

2012-08-24 | 09:08:52
Blogg/Hemsida: http://blocher.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0