fråga kür

 
Fråga: Jättefin kür! Jag såg dig rida den live, och den var underbar! Men har du klippt ihop musiken själv, eller har du gått hjälp? Har du gjort den i studio eller på en dator? :) tacksam för svar då jag själv börjar fundera på en kür.
 
Svar: Tack var roligt att du gillade den (och tack snälla ni andra som har kommenterat om küren)
Jag hade tur och fick OjOjs gamla kür som förra ryttaren hade på honom. Emelie hjälpte mig och gjorde om vägarna lite så att det skulle passa mig och OjOj ännu bättre.
Är man duktig med dator så kan du fixa egen musik men annars är det bäst att ta hjälp så det blir så bra som möjligt.
 
Jag fick bra kritik av domarna att jag använde mig av hela banan samt att de gillade musiken och att jag hade bra svårighetsgrad på vägarna. Så nu när jag har ridit den en gång kanske jag kan vara lite mer avslappnad nästa gång. Hoppas det är någon tävling med kür snart, tipsa gärna om ni vet någon tävling =)
 
 


0 Kommentarer till "fråga kür"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0