Pikér ifrån Spooks

Som ni vet så är ju Spooks mitt favorit märke.  De har riktigt snygga pikér till salu just nu, hade köpt en i varje färg om de inte hade varit så dyra, 498 kr går de på. Grymmmmt snygga :D
 
Deras hemsida hittar ni här: http://www.spooks.se/
(har tagit bilderna ifrån dom)
 
 
    
 
Detta schabrak skulle även också få följa med mig, 535 kr, snyggt!
Kronan <3
 


1 Kommentarer till "Pikér ifrån Spooks"

Ellen Skriver:

Hej Lina!
Jag tror inte att du kommer ihåg mig, men vi har träffats några gånger. Jag jobbade på Brolöten för sisådär 10-12 år sen, du var ju liten då men Elin & Emma var mkt på Brolöten. Sen sågs vi för några år sen då jag hälsade på på Brolöten. Emelie tävlade E-type, din mamma körde oss och både du och Elin var med.

Hur som helst, jag läser din blogg dagligen (jag är dålig på att kommentera :( men ska bättra mig!)
Jag är SÅ imponerad av dig!!!
Du är så otroligt ambitiös och professionell, 14 år gammal, hur ska detta sluta??!! ;)
Och du är alltid så glad och positiv, efter att ha läst din blogg blir man så inspirerad och alltid på bra humör :)
Och man får så bra tips om ALLT vad som har med denna värld att göra!

TACK för att du delar med dig av dina kunskaper och erfarenheter, och TACK för att du förgyller min tillvaro med din positiva anda!

Många kramar och lyckönskningar // Ellen

By the way så är jag 31 år gammal ;)
och hittade hit via Elins fb :)

Svar: Hej Ellen!Jag vet vem du är =) Vad roligt att du läser bloggen! kul att du gillar inläggen och att du blir glad av att läsa! Tack snälla för dina rod, vad glad jag bliR!

Ta hand om dig! Kram Lina
Lina Dolk

2012-08-18 | 11:33:01





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0