Ridstövlar

Fråga: Var har du köpt dina ridstövlar? Har du något tips på bra märke eller något annat man kan tänka på? Hur vet man om de är "mjuka" eller "stela" att ha på sig? Jag skall nämligen köpa ett par stövlar, men har ännu inte hittat passliga då jag har väldigt smala vader. Jag vill gärna ha stilrena, snygga och helst inte så fruktansvärt dyra!

Hoppas du förstod min fråga, tacksam för svar. Din blogg är bäst! :D Hur många unika läsare har du per dag?
 
Svar: Hej!
Jag köpte mina på Bindermans i Eskilstuna, det är stövlar med märke Köinge. Det gäller att gå runt med dom i affären för att se att de sitter bra! samt be att få hjälp att mäta. När man sedan har hittat nya är det en fördel att "gå in dom" eftersom man kan få lite skavsår och så innan så man vänjer sig. De hårda stövlarna ger bättre stöd än de mjuka, men det tar tid innan de blir sköna ;) Men jag skulle rekomendera att ta hårda stövlar.
 
Jag har runt 500-600 unika läsare varje dag.
Lycka till med letandet!
 
Dålig bild men här är de när de inte är upputsade för tävling.
 
 
 


0 Kommentarer till "Ridstövlar"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0