Vad var det nu i påsen?

 
Jo i påsarna var det:
 
* Ett pannband till E-type.
* Ett tävlings armband till mig.
* Ett tävlings spö med blingbling.
* Paddar.
* Ny gelepadd till Oj Oj och Casanova.
* Gummisnoddar, svarta och vita.
* Hjälmväska.
 
Och vet ni vad det bästa är? Jag behövde inte betala ett ända öre, och fick 210:- tillbaka! Hur bra är det inte att vinna presentkort?! Mamma köpte även två jackor till henne.
 
 
 
 
 
Och jag måsta tacka Emma och Pernilla för den JÄTTE fina tröjan jag fick! Så snällt av er! ;)
 
 
 
 
 
 
 


2 Kommentarer till "Vad var det nu i påsen?"

Anonym Skriver:

Wouhuu jag har ett likadant spö och ett likadant pannband ;) Snygga:)
Superbra blogg också!
Sedan en fråga, fick du betalt för att vara funktionär? Isf, hur mycket? :)

Svar: spöt är riktigt snyggt =)
Lina Dolk

2012-08-02 | 22:33:08
Sofia o Ior Skriver:

Snygga grejer du shoppat;-). Så kul att läsa din blogg. Älskar bloggare som uppdaterar mins en ggn varje dag;-)

Svar: haha ja här blir det många uppdateringar =)
Lina Dolk

2012-08-03 | 09:21:20
Blogg/Hemsida: http://irrorman.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0