-18

Idag är det ruskigt kallt ute, -18!
När jag hade släppt ut hästarna var det -19 så de fick massvis med Höör i helgen. Det är igentligen för kallt för att rida ett ordentligt pass men de kommer och provrider Kilian idag så vi får stå ut. 
 
Nu ska jag ut och ta stallet sen ta in Oj Oj och Kilian.
 
Ikväll ska jag försöka fixa internet på mammas dator så att ni kan få lite vettiga inlägg här. Det är på tiden! 
Måste även göra klart en Power Point inför redovisningen på måndag. 
 
Nu på med alla kläder + overall (min bästa vän just nu) 
En bild på Oj Oj och Casanova dagen efter Oj Oj kom hem ifrån Norge! 
 


1 Kommentarer till "-18"

Frida Fransson Skriver:

Har precis hittat din blogg och måste säga att jag gillar den jättemycket! Det är roligt att läsa och se hur det går för dig, har ju sett/träffat dig i verkligheten då jag mötte dig och Cassanova i Svenska ponnyderbyt 2012 med min ponny Pee Wee's Bo-Gi! kika gärna in på min blogg

Svar: jaha vad roligt, det ska jag göra! =)
Lina Dolk

2012-12-10 | 15:21:04
Blogg/Hemsida: http://FriidaFransson.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0