Casanova <3

Ni minns väl finaste Casanova? Vi födde ju upp honom själva och jag utbildade honom samt tävlade honom med väldigt fina framgångar. Vi sålde han för dryga 3 månader sedan till en ny familj som skulle få ta vara på honom, det var bland det tuffaste jag har gjort och det var en stor sorg när dagen var kommen. Men jag har bestämt mig för att satsa allt på Oj Oj de sista ponnyåren och Casanova ska vara nummer 1 i ett stall enligt mig. Tyvärr så är det så att Casanova och den nya ryttaren inte passar ihop och de har tagit beslutet för att sälja honom vidare då kemin inte stämmer mellan dom, och så är det ibland alla passar inte varandra. Vi kommer självklart hjälpa dom och älskade Casanova att han kommer vidare till en ny ryttare som kan ta vara på honom. <3
 
All kontakt för intresse/frågor tas med Elin (min syster) [email protected] 0766363648
 
Annonsen hittar ni här: http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=681113&inriktning=&typ=
 
 
 


6 Kommentarer till "Casanova <3"

Anonym Skriver:

Åh han är världens finaste!

Svar: håller helt med dig!
Lina Dolk

2012-12-18 | 13:36:03
Tilde Skriver:

Hej!
Det är tråkigt att inte kemin passar mellan oss två:(men jag tycker att han ska få ett bra liv med en ryttare som är lite starkare än jag och att han ska få kunna utbilda sig till max med sin nya ryttare:)han är bara bäst älskade Casanova<3<3<3

Svar: <3
Lina Dolk

2012-12-18 | 17:47:12
Anonym Skriver:

Kommer han flytta hem till er igen eftersom Elin står som kontaktperson eller bor han hos sina nuvarande ägare tills han säljs?? :)

Svar: han kommer vara kvar hos dom. men elin hjälper till =)
Lina Dolk

2012-12-18 | 21:34:15
Anna Skriver:

Vilken underbar ponny!

Svar: jaa =)=)
Lina Dolk

2012-12-18 | 21:56:18
ida Skriver:

åhh vill ha han såå mycket:)

Svar: =)
Lina Dolk

2012-12-18 | 22:12:45
Rosanna Skriver:

Om han bara hade varit ca 1,5 dm högre hade jag köpt han på en gång,verkar vara en toppen ponny och han är ju så himla fin med!:)

Svar: haha ja det kan ju bli lite svårt. med en massa snö under så ;)
Lina Dolk

2012-12-18 | 23:45:49





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0