Isgata

Jag och elin hade planerat att ut och galoppera hästarna nu på morgonen, men det är verkligen isgata överallt! Så det var bara att släppa ut dom i hagen. Det är mycket snö i hagarna så de kan röra sig bra där iaf!

Vi fixade allt i stallet samt att vi putsade utrustningen. När jag putsar till vardags använder jag denna spray på bilden nedan. Den är väldigt lätt och smidigt att använda, tar bort smuts och damm lätt samt att det ger en bra glans. Till tävling använder jag en fetare tvål som gör mer djuprent.



2 Kommentarer till "Isgata"

Miranda Skriver:

Kan inte du vista ditt stall i en video!

Svar: leta i bloggen har gjort det i tidare inlägg! =)
Lina Dolk

2012-12-30 | 10:30:20
Blogg/Hemsida: http://www.ponnymirre.blogg.se
Anonym Skriver:

Vad för fet tvål ?:D

2012-12-31 | 07:10:04





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0