Motivera

Vintern är lång och väldigt kämpig för oss alla som inte har tillgång till ridhus. Men jag peppar mig själv genom att se på tävlingsfoton, se över min tävlingsutrustning, kolla filmer ifrån starter jag gjort.

Jag känner mig väldigt taggad inför nästa års starter, och därför orkar man med vintern. Man har ju iof inget val, men det är lättare att veta vad man tränar och kämpar inför.

Nu nät snön är här är det perfekt med konditionsträning. Omvandla allt till fördelar :)

Zlatan kämpar han med i snön hehe.



1 Kommentarer till "Motivera"

Maja Skriver:

Min hund försvinner också under snön, haha ! :)

Svar: haha så söta dom är =)
Lina Dolk

2012-12-07 | 18:43:31
Blogg/Hemsida: http://majawallstrom.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0