Träning

Var iväg till Brolöten och tränade Oj Oj samtidigt som Elin tränade E-type. Oj Oj kändes jättebra! Han var rund och fin i formen och med mig hela tiden. Emelie sa att jag bör tänka på att aktivera bakifrån lite till så det ska jag göra. Men det handlar inte om att det ska bli den stora traven när jag trycker in bakbena utan han ska kunna vara igång i den lilla traven. Rörigt men hoppas ni förstår!:)

Elin och E-type fick mycket beröm och Emelie tyckte det var bästa ifrån dom någonsin, inte dåligt :)

Red Ove direkt när jag kom hem och även han var fin - bra dag!:)



2 Kommentarer till "Träning"

Ebba Payne Skriver:

Folk tycker att din Casanova är fin! ;)
http://juliaaisabella.blogg.se/2012/december/ponny-tips-2.html#comment

Svar: oj alltid kul att se sådant! =)
Lina Dolk

2012-12-29 | 23:50:36
Anonym Skriver:

Är Killan såld nu? :)

Svar: Ja han är såld. Bor nu hos sin nya ägare i Stockholm :)
Lina Dolk

2012-12-30 | 09:55:53





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0