Uppe med tuppen.

Har släppt ut två av hästarna och är nu påväg till skolan. Elin är snäll och rider Oj Oj så jag ska tillbringa 13 timmar i skolan. 4 konserter står på dagens skol schema.

Lockade mitt hår imorse också, det tar sin lilla tid då jag typ har Sveriges tjockaste hår ;) ska försöka mobil uppdatera er under dagen.

Ha en fin Lucia!



3 Kommentarer till "Uppe med tuppen."

Jessica Skriver:

herregud, ditt hår! så himla fint det var! :)

Svar: tack Jessica! jag är glad över ha så långt och tjockt hår. Behöver däremot färga det =)
Lina Dolk

2012-12-13 | 10:18:56
Blogg/Hemsida: http://puzzleofmyheart.blogg.se
Johanna Skriver:

Du är så vacker!

Svar: tack snälla Johanna!
Lina Dolk

2012-12-13 | 11:08:22
Emma Skriver:

Vad använder du för locktång?

2012-12-13 | 12:53:40





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0