-Ovanligt

I lördags när jag tog in hästarna hade E-type tappat grimman i hagen, det var första gången han tappar en grimma i hagen. 

Men jag såg att E-type och Casanova stod och bet i varandras grimmor under dagen. 
E-type har haft samma grimma i flera år, haha så han kanske tyckte att det var dags att byta ;) 


R.I.P gamla gröna grimma! 


Och hej nya mörkblåa grimma ;) 
( den till vänster )  


2 Kommentarer till "-Ovanligt"

Anna Skriver:

Jag har en fråga till dig som har tre hästar. Hur hinner du med? Hur ser en vanlig dag ut för dig? Har du några andra fritidsintressen?



Det skulle varit kul att få svar för jag har själv fullt upp med två hästar.

2012-02-06 | 21:21:09
Blogg/Hemsida: http://ponnydressyr.devote.se
Anna Skriver:

Jag har en fråga till dig som har tre hästar. Hur hinner du med? Hur ser en vanlig dag ut för dig? Har du några andra fritidsintressen?



Det skulle varit kul att få svar för jag har själv fullt upp med två hästar.

2012-02-06 | 21:24:20
Blogg/Hemsida: http://ponnydressyr.devote.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0