- semlooooor

Inte för att jag vill hem ännu, men det är ju semeldagen idag! MUMS! Någon av er kan väl äta en extra åt mig? Jag ÄLSKAR semlor!

Om ni nu redan inte har ätit en (ät gärna flera! ;)) så finns det ett recept här: http://www.recepten.se/recept/semlor.html




1 Kommentarer till "- semlooooor"

Ponnydressyr Skriver:

Hej Lina.

Hittade ingen mailadress så jag skriver detta i en kommentar istället. Vi tycker din blogg är väldigt bra. Du har tre fantastiska ponnyer som du rider på ett väldigt bra sätt!

Vi undrar om du skulle vilja göra ett gästblogginlägg på vår blogg för att öka statistiken ytterligare. Det kan handla om vad som helst. Gärna någon tragisk händelse, rolig upplevelse eller ditt bästa tips. Något som fångar läsarnas blick!



Maila gärna oss på [email protected] om du är intresserad :)

Kram, ponnydressyr.

2012-02-21 | 14:56:08
Blogg/Hemsida: http://ponnydressyr.devote.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0