bra väska sökes

Såg att Sundsvall har tagit emot flera reserver till sin tävling, kul då blir det roligare att tävla om det är fler c-ponnyn! Även om det var lättare motstånd innan de släppte in några till så är det alltid roligare att tävla när det är flera av dom bättre med. Då mäter man sig direkt vart man står och alltid lite extra kul om man lyckas bra just då!

Åker ju utomlands nästa helg, men efter det får jag nästan börja småpacka lite till tävlingen. Älskar att packa o fixa! Hehe tar alltid med mig för mycket (förutom när jag glömde tränset!!) Jag skulle behöva köpa en stor väska där man kan ha alla täcken,lindor och paddar o sånt i. Jobbigt att ha skåpet proppat då allt ramlar ut när man ska få ut sadeln. Har ni något tips på en bra prisvärd väska? Vill kunna stänga den så ikeapåsar är inte att tänka på. =)


image description


7 Kommentarer till "bra väska sökes"

Fanny A Skriver:

Finns stora påsar med dragkedja både på ikea och på gekås i ullared, med fina mönster dessutom:)! Har själv såna när jag är och tävlar, superbra att kunna ta ut hela påsen ur skåpet när man ska ha tex. sadeln!

2012-02-09 | 10:55:43
sofia Skriver:

Tjing. Ja har gekås påsar. Kostar 25 kr på ullared. Du kan nå mig på 0707487071. Ja jobbar på volvo,så du kan ju kila över o hämta den,när du e i skolan. Annars Bor ja på Sjötorp.:-D

2012-02-09 | 12:33:34
Blogg/Hemsida: http://irrorman.blogg.se/
charlle Skriver:

precis som fia säger. Finns sånna i alla möjliga slag/storlekar och märken. Jag har en från ica där jag får plats med alla tillbehör till sadeln, skydd och liniment. dock är den lite för liten för täcken. men som fia säger så är gekåspåsen helt sjukt stor och man får nog plats där själv om man skulle vilja:)

2012-02-09 | 14:55:59
Blogg/Hemsida: http://charlottegothberg.blogg.se/
malin Skriver:

vad har du för transport?

2012-02-09 | 15:03:44
Blogg/Hemsida: http://malinsjolander.com
Lena Skriver:

Hööks har rätt bra väskor :)

2012-02-09 | 16:19:52
Anonym Skriver:

Vilka ser du som största hot i Sundsvall? Kan inte du göra en lista på de tre största hoten:)

2012-02-10 | 12:07:29
sofia Skriver:

Är du nöjd med din nya väska???? ;)

2012-02-10 | 17:44:48
Blogg/Hemsida: http://irrorman.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0